Reklama

    Samantha Fox wybiera najlepsze kawałki lat 80

    MiniaturkaWiMP prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Forever Young”, w ramach której przez cały luty słuchacze mogą cieszyć się muzyką złotych lat 80. Muzyczny serwis streamingowy tym razem do współpracy zaprosił Samanthę Fox.

    Brytyjska gwiazda pop postanowiła podzielić się z użytkownikami WiMP swoimi ulubionymi utworami z okresu, w którym była u szczytu sławy. Piosenkarka znana z takich światowych przebojów jak „Touch Me” czy „Nothing’s gonna stop me now” wybrała 10 utworów, które 30 lat temu podbiły jej serce i do których chętnie wraca również dziś. Wśród wyborów Samanthy pojawiły się takie przeboje jak nieśmiertelny i wielokrotnie coverowany „Sweet Dreams” formacji Eurythmics, „Girls on film” legendy brytyjskiej nowej fali Duran Duran, czy ikona rocka Guns N’ Roses z kawałkiem „Sweet child of mine”, którego melodię jest w stanie zanucić chyba każdy. Kto by się spodziewał, że ikona muzyki pop i euro disco ceni sobie twórczość rockowców z krwi i kości? Ponadto, wśród jej typów znalazły się utwory takich legend lat 80. jak Prince, Cindy Lauper czy David Bowie.

    Samantha Fox to prawdziwa ikona lat 80., a w dodatku bardzo wszechstronna. Poza podbojem światowych list przebojów swoimi utworami, Samantha była także jedną z najpopularniejszych brytyjskich modelek. Wszystkim mężczyznom szczególnie zapadły w pamięć jej zdjęcia z gazety The Sun, w której przez dwa lata pojawiała się na stronie 3. Ponadto, Samantha pojawiła się także w popularnym wówczas sitcomie „Charles in charge” oraz zadebiutowała na srebrnym ekranie.

    Zdjęcie

    W ramach kampanii „Forever Young” na WiMPie pojawią się także playlisty przygotowane przez polskie ikony lat 80., m.in. Marylę Rodowicz, Lady Pank i innych. Natomiast do grona zagranicznych gwiazd, które podzielą się ze słuchaczami swoimi ulubionymi hitami z tej interesującej muzycznie dekady, dołączy Andy McCluskey, lider zespołu OMD.

    Skandynawski muzyczny serwis streamingowy oferuje ponad 20 milionów utworów, zarówno zagranicznych, jak i polskich. Dostęp do podstawowej wersji serwisu, w formie aplikacji desktopowej na komputerze, kosztuje 9,99 zł miesięcznie, a w przypadku wersji premium, działającej dodatkowo także na urządzeniach mobilnych, opłata miesięczna wynosi 19,99 zł. To jednak nie jedyne możliwości korzystania z usługi, jakie oferuje WiMP. Serwis umożliwia także stały, darmowy dostęp do swoich zasobów muzycznych (dla aplikacji desktopowej) z limitowanym czasem odsłuchu utworów i powiadomieniami serwisu, np. informującymi o płatnej wersji WiMP dostępnej także na urządzeniach mobilnych, które co pewien czas przerywają odtwarzaną muzykę. Wszystkie wersje są od reklam zewnętrznych. Co więcej, zakładając darmowe konto WiMP użytkownik ma jednocześnie możliwość przez 7 dni testować serwis na urządzeniach mobilnych.

    Celem WiMP jest inspirowanie Polaków do odkrywania nowej muzyki oraz zachęcanie ich do słuchania ulubionych utworów. WiMP wyróżnia się spośród innych serwisów streamingowych bogato rozbudowaną stroną redakcyjną, rekomendacjami i ciekawostkami muzycznymi, przygotowanymi z myślą o polskich słuchaczach, a także playlistami na każdą okazję, komponowanymi przez doświadczoną dziennikarkę muzyczną, Katarzynę Rogalską.

    Koncepcja ta już z powodzeniem działa na innych rynkach europejskich, takich jak: Szwecja, Norwegia, Dania, Niemcy, a także pod inna marką w Holandii. W sumie WiMP podbił już serca 370 tys. użytkowników, a liczba ta ciągle rośnie. W 2011 roku serwis otrzymał brytyjską nagrodę Meffy Awards dla najlepszego serwisu muzycznego. Regularnie wygrywa także testy konsumenckie we wszystkich krajach, w których jest dostępny. WiMP posiada licencję na ponad 20 milionów utworów. Serwis zapowiada również launch w innych krajach. WiMP należy do spółki Aspiro, notowanej na sztokholmskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NASDAQ OMX).


    Źródło: www.netfan.pl/www.dobracommunications.pl

    Statystyka

    Odsłon artykułów:
    3789780
    © 1999-2018 DJ WORLD. All Rights Reserved.