Dr Misio: Przedpremiera w serwisie WiMP

    MiniaturkaWiMP po raz kolejny oferuje swoim użytkownikom unikalną możliwość przedpremierowego dostępu do najgorętszych brzmień na rynku. Dr Misio udostępnia swój debiutancki album „Młodzi” serwisowi muzycznemu WiMP na tydzień przed jego oficjalną premierą.

    Bezkompromisowe brzmienia Dr Misio w WiMP już od 19 marca. Dr Misio to rockowa formacja założona przez Arka Jakubika, scenarzysty, reżysera i aktora znanego z takich filmów jak „Dom Zły”, „Drogówka” czy „Jesteś Bogiem”. Talent filmowy to nie jedyny, jakim może pochwalić się Jakubik, o czym będzie się można przekonać, słuchając wokalu tego artysty. Nazwisko lidera grupy nie jest jedynym, które powinno zainteresować wszystkich miłośników dobrych, a przede wszystkich świeżych brzmień. Za teksty Dr Misio odpowiedzialne są dwie wybitne postacie rodzimej sceny artystycznej – Marcin Świetlicki, poeta i muzyk, laureat Paszportów Polityki oraz Krzysztof Varga, pisarz i dziennikarz, laureat nagrody Nike czytelników. Z kolei producentem muzycznym projektu został Olaf Deriglasoff, muzyk znany z takich zespołów jak Apteka, Homo Twist czy Yugoton. Współautorem aranżacji utworów „Mentolowe papierosy” i „Pudelek” jest Mateusz Pospieszalski.

    Album „Młodzi”, przedpremierowo dostępny tylko dla użytkowników muzycznego serwisu streamingowego WiMP już od 19 marca.

    Okładka

    Skandynawski muzyczny serwis streamingowy oferuje ponad 20 milionów utworów, zarówno zagranicznych, jak i polskich. Dostęp do podstawowej wersji serwisu, w formie aplikacji desktopowej na komputerze, kosztuje 9,99 zł miesięcznie, a w przypadku wersji premium, działającej dodatkowo także na urządzeniach mobilnych, opłata miesięczna wynosi 19,99 zł. To jednak nie jedyne możliwości korzystania z usługi, jakie oferuje WiMP. Serwis umożliwia także stały, darmowy dostęp do swoich zasobów muzycznych (dla aplikacji desktopowej) z limitowanym czasem odsłuchu utworów i powiadomieniami serwisu pomiędzy utworami, np. informującymi o płatnej wersji WiMP dostępnej także na urządzeniach mobilnych. Wszystkie wersje są od reklam zewnętrznych. Co więcej, zakładając darmowe konto WiMP użytkownik ma jednocześnie możliwość przez 7 dni testować serwis na urządzeniach mobilnych.

    Celem WiMP jest inspirowanie Polaków do odkrywania nowej muzyki oraz zachęcanie ich do słuchania ulubionych utworów. WiMP wyróżnia się spośród innych serwisów streamingowych bogato rozbudowaną stroną redakcyjną, rekomendacjami i ciekawostkami muzycznymi, przygotowanymi z myślą o polskich słuchaczach, a także playlistami na każdą okazję, komponowanymi przez doświadczoną dziennikarkę muzyczną, Katarzynę Rogalską.

    Koncepcja ta już z powodzeniem działa na innych rynkach europejskich, takich jak: Szwecja, Norwegia, Dania, Niemcy, a także pod inna marką w Holandii. W sumie WiMP podbił już serca 370 tys. użytkowników, a liczba ta ciągle rośnie. W 2011 roku serwis otrzymał brytyjską nagrodę Meffy Awards dla najlepszego serwisu muzycznego. Regularnie wygrywa także testy konsumenckie we wszystkich krajach, w których jest dostępny.

    WiMP posiada licencję na ponad 20 milionów utworów. Serwis zapowiada również launch w innych krajach. WiMP należy do spółki Aspiro, notowanej na sztokholmskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NASDAQ OMX).


    Źródło: www.netfan.pl/www.dobracommunications.pl

    Statystyka

    Odsłon artykułów:
    3869142
    © 1999-2018 DJ WORLD. All Rights Reserved.