Reklama

    Komercyjna premiera WiMP w Polsce!

    MiniaturkaMuzyczny serwis streamingowy oferuje dwa modele cenowe oraz możliwość bezpłatnego korzystania z usługi! Skandynawski serwis muzyczny WiMP uruchamia dziś w Polsce wersję komercyjną usługi. Decyzja o oficjalnym wejściu serwisu na polski rynek była konsekwencją ogromnej popularności jego wersji beta (limit darmowych kont został przekroczony po niecałym miesiącu) oraz doskonałych wyników ankiety przeznaczonej dla jej testerów.

    Spośród 2 000 osób, które zdecydowały się odpowiedzieć na przesłaną ankietę, 97 proc. użytkowników korzystających z wersji próbnej WiMP było z niego zadowolonych, a 95 proc. zadeklarowało chęć korzystania z serwisu w przyszłości. Za dostęp do podstawowej wersji serwisu, w formie aplikacji desktopowej na komputerze, użytkownicy zapłacą 9,99 zł miesięcznie, a w przypadku wersji premium, działającej dodatkowo także na urządzeniach mobilnych, opłata miesięczna wyniesie 19,99 zł. To jednak nie jedyne możliwości korzystania z usługi, jakie oferuje WiMP. Serwis umożliwi bowiem stały, darmowy dostęp do swoich zasobów muzycznych (dla aplikacji desktopowej) z limitowanym czasem odsłuchu utworów i powiadomieniami serwisu, np. informującymi o płatnej wersji WiMP dostępnej także na urządzeniach mobilnych, które co pewien czas przerywać będą odtwarzaną muzykę. Wszystkie wersje będą wolne od reklam zewnętrznych.

    WiMP dostępny jest także w usługach platformy n oraz operatora sieci komórkowej Play.

    Zdjęcie

    „Jesteśmy optymistycznie nastawieni do komercyjnej premiery WiMP i do rozwoju naszej usługi w Polsce. Bardzo nas cieszą wyniki testu konsumenckiego wersji beta WiMP, które należały do jednych z najwyższych w Europie. Udało nam się także pozyskać silnych partnerów biznesowych, takich jak platforma n oraz operator sieci komórkowej Play. Mamy więc silne podstawy, by sądzić, że, podobnie jak w innych krajach europejskich, odniesiemy na polskim rynku sukces.” - mówi Adrian Ciepichał, General Manager, WiMP Polska.

    Propozycja WiMP skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. Wśród różnorodnych playlist, tworzonych przez polską redakcję serwisu, każdy znajdzie coś dla siebie. Serwis, w całości przygotowany w języku polskim, został specjalnie dostosowany do potrzeb polskich użytkowników, którzy oczekują nie tylko największych zagranicznych hitów, ale również produkcji z rynku rodzimego, w które obfituje WiMP. Według przeprowadzonej ankiety, aż 94% testerów, którzy zdecydowali się wziąć w niej udział, wyraziło zadowolenie z rozmiaru biblioteki WiMP.

    Muzyczny serwis streamingowy WiMP oferuje ponad 20 milionów utworów, zarówno zagranicznych, jak i polskich. Celem WiMP jest inspirowanie Polaków do odkrywania nowej muzyki oraz zachęcanie ich do słuchania ulubionych utworów, albumów i playlist. WiMP wyróżnia się spośród innych serwisów streamingowych bogato rozbudowaną stroną redakcyjną, rekomendacjami i ciekawostkami muzycznymi, przygotowanymi z myślą o polskich słuchaczach, a także playlistami na każdą okazję, komponowanymi przez zespół WiMP na czele z doświadczoną dziennikarką muzyczną, Katarzyną Rogalską.

    Koncepcja ta już z powodzeniem działa na innych rynkach europejskich, takich jak: Szwecja, Norwegia, Dania, Niemcy, a także pod inna marką w Holandii. W sumie WiMP podbił już serca 350 tys. użytkowników, a liczba ta ciągle rośnie. W 2011 roku serwis otrzymał brytyjską nagrodę Meffy Awards dla najlepszego serwisu muzycznego. Regularnie wygrywa także testy konsumenckie we wszystkich krajach, w których jest dostępny.

    Z płatnego serwisu korzysta już ponad 350 tys. użytkowników na całym świecie i liczba ta ciągle rośnie. WiMP należy do spółki Aspiro, notowanej na sztokholmskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NASDAQ OMX).

    Źródło: www.netfan.pl/www.dobrapr.pl

    Statystyka

    Odsłon artykułów:
    4289563
    © 1999-2018 DJ WORLD. All Rights Reserved.