Rusza muzyczny serwis subskrypcyjny muzo.pl

    Miniaturka

    Dziś wystartował serwis muzo – muzyczny projekt subskrypcyjny oferujący w legalny sposób miliony utworów online. Za 9,90 zł miesięcznie można mieć nieograniczony dostęp do gigantycznej bazy muzyki, w tym nowości muzycznych dostępnych już w dniu ich premiery rynkowej.

    Aplikację można pobrać ze strony www.muzo.pl. W muzo można znaleźć więcej utworów niż w największych sklepach muzycznych w Polsce. Nowe wydawnictwa dostępne będą w muzo już w dniu ich premiery rynkowej. W momencie startu w serwisie znajduje się blisko milion utworów z największych wytwórni muzycznych, w tym Sony Music, Universal Music oraz niezależnych wytwórni dystrybuowanych przez firmę Propolis Media (m.in. Prosto, My Music i innych). Trwają rozmowy z pozostałymi wytwórniami, jak EMI Music, Warner Music, Orchard. Dzięki współpracy z tymi firmami jeszcze w tym roku baza muzo zwiększyć się ma do 5 milionów utworów. Oferta będzie obejmowała najbardziej pożądane przez słuchaczy treści polskie i zagraniczne.

    – Mamy ambicje, aby muzo stał się jednym z czołowych projektów muzycznych w Polsce. Dzięki rewolucyjnemu podejściu do dystrybucji muzyki, dbałości o jakość oferty i przejrzystej polityce cenowej zamierzamy odpowiedzieć na potrzeby współczesnych słuchaczy. W końcu jest na rynku gigantyczna oferta muzyczna dostępna w sensownej cenie, w dowolnym czasie i miejscu – mówi Jarosław Rawicki, Dyrektor Produktu Muzo, Redefine.

    Poziomy dostępów – bezpłatny i opcje dodatkowe

    Dostęp do treści oferowany jest w trzech poziomach: muzo, muzo+ i muzoGO. Pierwszy jest modelem bezpłatnym, w ramach którego można słuchać dowolnych utworów z bazy do 20 godzin miesięcznie. – Uważamy, że internauci muszą poznać, na czym polega taki sposób konsumpcji muzyki. Nie trzeba pobierać plików, kopiować ich, kupować nośników czy osobnych ścieżek audio. W dowolnym czasie można mieć legalny i pełny dostęp do gigantycznej bazy muzyki na swoim komputerze – mówi Jarosław Rawicki, Dyrektor Produktu muzo.

    Opcje płatne dotyczą nielimitowanych dostępów do zasobów muzo oraz gwarantują brak reklam. Pakiet muzo+ umożliwia słuchanie muzyki bez limitów czasowych za pomocą aplikacji na komputer z systemem Windows. Z myślą o osobach, które chcą mieć dostęp do biblioteki utworów w dowolnym czasie i miejscu, przygotowany został pakiet muzoGO wraz z aplikacją na urządzenia mobilne (Android, wkrótce iOS i inne platformy). Najważniejszą korzyścią związaną z pakietem muzoGO jest możliwość zgrywania dowolnej liczby utworów do pamięci telefonu i korzystania z nich off-line. Pakiety płatne (muzo+ i muzoGO) aktywowane są na okres jednego miesiąca i kosztują odpowiednio 9,90 zł i 19,90 zł.

    Zdjęcie

    Funkcjonalności aplikacji muzo

    Funkcjonalności muzo mają pomóc w eksploracji obszernych zasobów , poznawaniu nowych artystów i ich twórczości. Zamiast podziału bazy utworów na gatunki muzyczne nacisk położony został na powiązanie artystów z podobnymi wykonawcami. Serwis muzo umożliwia wyszukiwanie artystów z bazy, tworzenie własnych playlist i dzielenie się nimi ze znajomymi. Użytkownicy mogą skorzystać z gotowych playlist i propozycji w zakładce „radio” uporządkowanych zgodnie z tradycyjnych porządkiem gatunkowym oraz zestawień okazjonalnych przygotowywanych przez redakcję muzo.

    Aplikację muzo można zintegrować z kontem na Facebooku oraz logować się tymi samymi danymi, a dzięki temu polecać utwory i albumy znalezione w muzo bądź dzielić się ze znajomymi swoimi playlistami. W planach jest dalsze rozwijanie funkcji społecznościowych i integracja z zewnętrznymi serwisami.

    Mobilna aplikacja muzo umożliwia synchronizację z kontem PC, pobieranie plików do pamięci telefonu, dzięki czemu można słuchać muzyki bez konieczności łączenia się z siecią internetową i ponoszenia kosztów transferu danych. Abonenci muzoGO mogą pobrać do wersji off-line dowolną liczbę plików, jaka zmieści się w pamięci telefonu komórkowego, i korzystać z nich za pomocą dedykowanej aplikacji. – To tak jakby mieć zawsze w kieszeni setki ulubionych płyt i móc zabrać je wszędzie ze sobą – komentuje Jarosław Rawicki.

    Uruchomiona wersja aplikacji muzo dostępna jest w opcji beta. Planowana jest dalsza rozbudowa bazy plików muzycznych, tworzenie dodatkowych aplikacji mobilnych oraz funkcjonalności rekomendacyjno-społecznościowych. Muzo ma być drugim obok ipla kluczowym projektem firmy Redefine związanym z rozrywką online. Wprowadzeniu na rynek projektu muzo towarzyszyć będą działania promocyjne prowadzone we współpracy z firmami Cyfrowy Polsat, Telewizja Polsat oraz Polkomtel. Dla klientów Cyfrowego Polsatu przygotowane zostały specjalne akcje promocyjne umożliwiające zdobycie dostępu do muzo+. Muzo będzie serwisem partnerskim dla telewizyjnego show "Must Be The Music. Tylko Muzyka" oraz serwisu Muzodajnia.pl.

    Źródło: muzo.pl/ netfan.pl

    Statystyka

    Odsłon artykułów:
    3884131
    © 1999-2018 DJ WORLD. All Rights Reserved.