Reklama

    VIVA wyraźnie inna w kampanii reklamowej

    Miniaturka17 lipca VIVA Polska rozpoczęła pod hasłem „VIVA wyraźnie inna” kampanię promującą odświeżony wizerunek, na który składa się nowa identyfikacja wizualna, nowości programowe oraz emisja w formacie 16:9. Działania potrwają do końca wakacji i obejmą telewizję, kina, Internet oraz outdoor.

    Największa kampania w 12-letniej historii VIVY będzie przebiegać dwutorowo. Z jednej strony będzie wspierać nowy wizerunek kanału, z drugiej – kluczowe nowości programowe. Hasło przewodnie kampanii to „VIVA – wyraźnie inna”. Jako motyw muzyczny wykorzystano utwór Moniki Brodki – „Varsovie”.

    Zdjęcie

    Kampania będzie realizowana przez szerokie spektrum mediów. Spoty wideo będą emitowane na kanałach z portfolio Viacom International Media Networks w Polsce (VIVA Polska, MTV Polska, Comedy Central) oraz w kinach sieci Cinema City i Multikino.

    W Internecie działania obejmą m.in. serwisy Gazeta.pl, Interia.pl, Onet.pl, Wp.pl, o2.pl, Filmweb.pl, Demotywatory.pl, Youtube.pl, Facebook i Google. Przygotowane kreacje będą promować zarówno nowości programowe, jak i nową identyfikację wizualną. Dodatkowo, wizerunkowa odsłona kampanii obejmie nośniki reklamy zewnętrznej w Warszawie.

    Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media oraz dział marketingu Viacom International Media Networks w Polsce. Materiały wideo przygotował we własnym zakresie zespół kreacji VIMN, kreacje internetowe oraz outdoorowe zrealizowała agencja K2.


    Źródło: www.portalmedialny.pl

    Statystyka

    Odsłon artykułów:
    4132182
    © 1999-2018 DJ WORLD. All Rights Reserved.