Reklama

    Zwycięzcy konkursu na remiks singla „Ognia!”

    MiniaturkaKatarzyna Nosowska, dyrektor artystyczna Męskiego Grania 2012, wybrała zwycięzców konkursu na remiks singla „Ognia!”, który promował tegoroczną trasę koncertową. Dzięki konkursowi marka Żywiec, oficjalny sponsor projektu, po raz kolejny dała szansę zdolnym polskim twórcom na zaprezentowanie swoich muzycznych dokonań.

    Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem internautów, a liczba zgłoszonych do konkursu utworów zbliżyła się do setki. W zabawie mógł wziąć udział każdy. Wystarczyło założyć konto w serwisie Soundcloud.com lub na stronie www.meskiegranie.pl/remix i stworzyć nową wersję „Ognia!” przy pomocy udostępnionych ścieżek. Pokazowy remiks stworzyła formacja Bueno Bros, która pojawiła się także na finałowym koncercie Męskiego Grania w Żywcu.

    Po wysłuchaniu prawie stu remiksów Katarzyna Nosowska ogłosiła werdykt. Najlepsze wersje singla stworzyli ZuGo i Cocolino. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni kieszonkowym syntezatorem Korg, kultowymi słuchawkami Beats by Dr. Dre oraz zestawem ubrań i gadżetów z unikatowej kolekcji Męskie Granie 2012.

    Obrazek

    „O wyniku konkursu dowiedzieliśmy się niespodziewanie z wiadomości e-mail, którą dostaliśmy od organizatora konkursu. Nie ukrywamy, że było to dla nas bardzo duże zaskoczenie Naprawdę daliśmy Ognia!” – mówią producenci Zuri i Matthew Go ukrywający się pod szyldem ZuGo.

    „Remiks powstał w tak zwanej przerwie na śniadanie, która trwała o wiele dłużej niż normalnie. Zrobiliśmy go z przyjemnością dla przyjemności, nikt z nas nie liczył na wygraną! To dla nas duże wyróżnienie, tym bardziej, że remiks zrobiliśmy w gatunku deep house, a to przeciera kolejne szlaki na polskim rynku muzycznym” – dodaje Cocolino. Zestaw gadżetów otrzyma także dziesięciu wyróżnionych uczestników: Piećka, jerzygut, Damian Czajka, m-hulboj, Pepinot, Jaerck, Latispinus, Skylake, So cold oraz Dreamchach.

    „Drodzy! Całkiem znaczny fragment życia spędziłam na wsłuchiwaniu się w Wasze propozycje i nie ukrywam, że był to totalnie ciekawy i wzruszający wręcz czas. Buddyjskie „życie jest cierpieniem” pojęłam w całej rozciągłości w momencie konieczności wyboru... Nie jestem znawcą, kieruje się tylko subtelnymi reakcjami na poziomie ciała i emocji, które muzyka wywołuje… Jesteśmy wdzięczni każdemu z Was za chęć poświęcenia czasu na podjęcie tematu „remiks”. Kłaniam się nisko, najniżej!” – powiedziała po ogłoszeniu werdyktu Katarzyna Nosowska.

    Konkurs wzbudził duże zainteresowanie wśród fanów muzyki. Wzięło w nim udział 57 uczestników, którzy zgłosili w sumie 99 remiksów. Nowych wersji przeboju „Ognia!” w serwisie Soundcloud.com wysłuchało ponad 22 tysiące internautów, a konkursową zakładkę na stronie www.meskiegranie.pl odwiedziło ponad 23 tysiące osób. Dzięki powiązaniu grupy konkursowej w serwisie Soundcloud.com z portalami Facebook i YouTube, uczestnicy mieli możliwość zaprezentowania swoich dokonań szerokiemu gronu słuchaczy.

    „Konkurs na remiks przeboju Ognia! cieszył się dużym zainteresowaniem. Uczestnicy chętnie eksperymentowali z dźwiękiem i zadziwiali niestandardowymi połączeniami. Gratulujemy zwycięzcom” – mówi Marta Kuropatwińska, manager marki Żywiec.


    Źródło: www.netfan.pl/www.meskiegranie.pl

    Statystyka

    Odsłon artykułów:
    4297089
    © 1999-2018 DJ WORLD. All Rights Reserved.