Radio najpopularniejsze wśród młodych kobiet

    Miniaturka

    Codziennie prawie 12 milionów kobiet słucha radia. Ponad 1/4 z nich zajmuje to nawet 6 godzin lub więcej. Najwyższe wyniki zostały odnotowane wśród młodszych słuchaczek. Są to osoby w kategoriach wiekowych 15-24 i 25-39 lat. Wskaźnik ten sięga 80 procent jak wynika z danych Radio Track.

    W ubiegłym roku średnio codziennie radia słuchało 75,4 proc., czyli 11,7 mln kobiet. Obecnie co najmniej raz w tygodniu radio włącza 93,3 proc.

    Zdjęcie

     Co czwarta kobieta (27 proc.) słucha audycji radiowych minimum 6 godzin dziennie. Kobiety słuchają radia głównie w dni powszednie rano (o godz. 9 przekracza 30 proc.). Od godziny 7 do 16 zasięg stale przekracza 20 proc. W kategoriach wiekowych: 15-24 i 25-39 lat zasięg dzienny utrzymuje się w granicach 80 proc.

    Radio jest naczęściej wybieranym medium wśród dyrektorek i przedstawicielek wolnych zawodów (81,9 proc.) oraz pracowniczek umysłowych (80,5 proc.) - stanowią one około 1/3 wszystkich słuchaczek.

    Radio najchętniej słuchane jest w domu. Wskazują na to wyniki, które wskazują, że ponad połowa kobiet (57,6 proc.) ma włączone radio właśnie w domu. Co czwarta natomiast (25,6 proc.) słucha radia w samochodzie.

    Statystyka

    Odsłon artykułów:
    4364473
    © 1999-2018 DJ WORLD. All Rights Reserved.